Me and London, two years!

Jaha, så då har jag varit i London i två år. Helt sjukt vad tiden går snabbt, förra året var året då jag egentligen skulle flytta tillbaka till Sverige - men jag ändrade mig efter att ha haft en fantastisk sommar och efter att ha träffat så många nya människor som faktiskt inte skulle lämna London på åtminstonde några år, vilket var helt nytt för mig at the time. Det har varit ett bra år, mycket har förändrats, det mesta till det bättre. Det här var året då jag vågade stå på mig mer, tog risker, blev kär och har förmodligen skrattat mer än någonsin förr, men det var också året då Quito gick bort, då jag grät så jag skakade, då jag var så fattig att jag inte ens visste om jag skulle kunna vara kvar. Men det bättre väger helt klart tyngre, jag kan inte se mig någon annanstans än just här, just nu. Jag älskar London, jag älskar alla mina vänner och jag älskar hur jag lever här i världens bästa stad.
 
Här kommer några bilder från facebook från det senaste årert, från den 5 maj 2013 till den 5 maj 2014:

Kommentarer
Postat av: BusinessBird

UNDERBART!!! Livet i underbara bilder, lycklig över din lycka!!

2014-05-13 @ 22:07:55
URL: http://vivelafrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0