2013 - 05 - 11

Lördag och jag är ledig. Skönt! 
Igår var jag helt död när jag kom hem från jobb, däckade i sängen vid halv fem och vaknade två timmar senare, fortfarande lika utmattad. Pratade lite med Oscar på skype, drog och handlade mat (för det var löning igår och aldrig har jag varit så glad för det, hade £1 kvar på kontot. Inte lätt att betala två hyror), åt och sen däckade jag igen vid elva. Sov fram till sex imorse. Nu ligger jag i sängen och funderar på vad jag ska hitta på idag, kanske drar in och shoppar lite. Får se. Hoppas bara att den här jävla huvudvärken som suttit i sen The Knife ger med sig snart...Och sen ikväll är det ShoreBitch igen, peppen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0