Trötter

Idag har jag varit och simmat, efter någon veckas uppehåll (pga antibiotikan och ren lathet). Var dock så himla mycket folk i simhallen, typ tonåringar som stannar i mitten och snackar, blir helt galen på sånt! Så simmade bara en halvtimme. Sen åkte jag och Julia till Westfield, inskaffade lite nya halsband och drack en supergod smoothie. Och halv åtta hade jag en lägenhetsvisning, och en till direkt efter. En var jätte fin och den andra sådär, men ska upp och gå på en till imorgon innan jobb så får se vart jag flyttar härnäst! 
Anyway, är så nedrans trött. Så nu blir det att nanna kudden. Godnatt!
 
Bjuder på en bild som är tagen när jag precis var hemkommen från Rhodos, efter att ha spenderat en natt på arlanda innan vi kunde ta flyget hem till Malmö. Jag känner mig ungefär lika trött nu. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0