Nagelfin

Nu när jag tagit bort mina påbyggda naglar så har jag köpt hem lite nya nagel grejer.

• Allround lack från Depend
• Nail oil från Viva la diva
• Nackellack i färgen 'la paz' från Mavala
• Multiglittrigt nagellack från Wet'n'wild
• Ett paket som innehåller två lack och remover pads, heter 'Ice queen silver' från HOTmakeup
• Nail wraps med leopardmönster från Girls with attitude


Jag testade genast 'Ice queen silver' och det blev så här glittrigt och fint. HOTmakeup är både prisvärt och bra - det sitter fint och ser dessutom väldigt bra ut. Det behövdes bara ett lager av varje lack för att det skulle bli såhär! Jag betalde 59:- för det här paket på nelly.com. Otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0