youtube

Jag gillar ju att fixa och trixa med smink och hår, och jag lär mig många av mina tricks från youtube tutorials. Här ska ni få se några favoriter.
 
Makeup
Pixiwoo, två brittiska systrar som är makeupartists. Jag utgår nästan alltd från där här videon när jag gör sotade ögon, men de har mycket, mycket mer att välja bland.
 
 
PixiwooMadness, samma systrar. Bara med mer snabba tutorials, här är alla klipp under 10 minuter och är aningen enklare att göra. När det gäller smink  så är det dem jag tittar på mest, för de är bäst - men det finns ju tusen andra som också är bra.
 
Hair
LuxyHair, är också två systrar som gör olika hairtutorials. Den här videon lärde mig att göra såna snygga lockar, som jag använder ganska ofta. De har också olika up-do's och lite sånt, och oftast så är det väldigt enkla tutorials.
 
 
Cinthia Truong, hon är bäst på att få väldigt enkla frisyrer se väldigt avancerade och snygga ut. Finns inte så mycket mer att säga, hon är den bästa när det gäller up-do's.
 
 
Lilith Moon, hon är väldigt duktig på mer festliga och eleganta frisyrer. Om man ska på någon tillställning, eller bara vill vara lite extra snygg på en fest så är hennes tutorials bäst.
 
Sådär, där har ni några av mina favoriter. Se och lär! Det har jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0