questions

Vad har du på dig?
Mjukisbyxor och en stor flanellskjorta

 

Hur mår du?
Jag är ett nervvrak, väntar på svar om ett jobb jag intervjuades för i onsdags.
Men förövrigt är det bra.

 

Vad önskar du just nu?
Att jag får ett jobb, så jag slipper flytta tillbaka till Svergie.

 

Vad har du ätit idag?
Jag har inte ätit något, men druckit två koppar te.

 

Vad ska du göra idag?
Träffa Ethan - vet inte vad vi ska göra, det var en överraskning sa han.

 

Och imorgon?
Hm, vet inte. kanske träffa Emiko och gå på någon marknad eller så.

 

Vem saknar du?
Jag saknar så himla många.
Just nu saknar jag nog Sandra mest.

 

Senaste köp?
Maltesers och mentos

 

Vad grät du senast åt?
Filmen 'älska mig' 

 

Vad hatar du mest just nu?
Att säga hejdå till alla mina vänner som återvänder hem.

 

Vem sov du senast med?
Matilda. Vi delade säng när de var här och hälsade på.

 

Senast sedda film?
Under ytan.
med en ung Mikael Persbrandt.

 

Vilken svordom använder du mest?
fan, jävlar och fuck.

 

Vilket språk pratar du i dina drömmar?
Det beror på vem som är med i drömmen,
ibland pratar jag nog både svenska och engelska.

 

Vem var den senaste som ringde dig?
Emiko  

 

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
'Of course, tomorrow?'

 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Teater och foto

 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
När jag var yngre sa folk att jag var lik Micha Barton och Maja i The Sounds 
Nu senast fick jag höra Gwyneth Paltrow, fast det stämmer ju inte alls.

 

Vilket är ditt favoritcitat?
Just nu, 'I'm a 90'ies bitch!'
Jag använder det jämt.

 

Vad är du rädd för?
Spindlar!

 

En person du tycker är snygg?
Jag har en liten crush på Aaron Johnson.

 

Blir du lätt svartsjuk?
Jag brukade bli det, men inte så mycket längre,

 

Din favoritkaraktär ur en serie?
Rachel Berry från Glee, utan tvekan!

 

Vad spelas hos dig just nu?
Håkan Hellström - Atombomb

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Jason

 

Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska, eller typ portugisiska.

 

Vart vill du åka just nu?
Paris!
Jag vill åka dit och träffa upp Philipp, Pierre och Marcus.

 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Biljetter till Eurovison i Malmö 2013

 

(inspiration från niotillfem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0