fint på engelska

Vet ni? 15 åriga Maya hade en dröm, en dröm om att flytta till England, om att ha en brittisk kille som pratade fint, om att själv prata fint, fint på engelska. Snart fem år senare så börjar det sakta slå in. I sommras träffade jag min Jason, som är engelskman, pratar fint och ibland står jag på tå när jag pussar honom, mest för att jag kan, mest för att han ändå är längre än mina 181 cm. Och i april flyttar jag till England, till London för att vara exakt. Jag ska plugga en termin där, sen får vi se... Jag kanske stannar, kanske jag åker hem efter mina sex månader - men då kommer i alla fall min tredje dröm att ha slagit in, att jag pratar fint, fint på engelska.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0