Rhodos, Rhodos och lite mer Rhodos

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi åker tillbaka till Svergie, knäppt. Jag längtar hem och vill inte åka hem på samma gång. Jag längtar hem till min säng, jag längtar efter mina små bebisar, jag längtar efter att kunna sitta och ha fredagsmys med mina föräldrar, jag längtar efter att få shoppa. Jag kommer sakna värmen, Jason, grekerna, bar 2004 och alla supergoda samt superbilliga drinkar.
Ikväll ska jag till gamla stan med Jason och äta lite, sen får vi väl se vart kvällen leder oss. Sandra har ju dragit på sig någon sjukdom och har smittat av sig lite på mig, vi hostar oss igenom nätterna tillsammans - bästis och bundis. Fast Sandra mår tusen gånger värre än mig, dötråkigt. Men men, nu är ni väl trötta på allt mitt skrivande? Jo, kunde tänka mig det! Här kommer bilderna från häromkvällen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0