en flicka på nitton vintrar

Igår var det, som jag skrev i mitt lilla inlägg igår, min födelsedag.
Här kommer lite bilder från middagen:


Världens bästa farmor, med världens bästa Quito i bakgrunden. Vet ni? Jag fick en jätte fin träskrin som var alldeles fullt med choklad, superfint! Bara min farmor kommer på något sådant fantastiskt!


Grappa var ett samtalsämne under kvällen.


Josefin var med på middagen. Hon höll till och med tal för mig, så hemskt snällt!


Mormor och jag.
Lägg märke till min nya uggla som jag har hängandes runt halsen.


Den omtalande grappan.


Till efterrätt hade vi marängswizz med egengjorda maränger, superdupergott!


Fram till hit var min födelsedag alldeles underbart fin, jag fick massor av presenter och gratulationer och det gjorde mig självfallet hemskt glad! Varför inte fortsättningen av kvällen var så fantastiskt vill jag inte ens gå in på, jag tror att jag ska förtränga det och bara minnas fram till hit. Ja, så blir det!
Tack tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0