Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en helg i huvudstaden.
Vi har varit på Junibacken med barnen, jag träffade Tobias som jag inte träffat sen way out west -08, vi har lagat festmåltider, druckit champange, varit ute och dansat och shoppat. Hemskt roligt! Ni ska få se bilderna från helgen snart!

Jag gjorde några fina inköp i alla fall:

Ett superrosa läppstift från make up store,
det kommer användas ordentligt i dessa gråa tider.
 

En röd basker från Beyond Retro,
den passar perfekt till min höst/vår-jacka.

Jag köpte en superfin klänning från topshop också (den finns det inga bilder på än dock), den är sådär supervårig och söt, med en jättefin urringning i ryggen. Jag kommer inte kunna vänta till solen kommer fram och fåglarna börjar kvittra - så den hänger nog med mig på någon fest framöver.

Kommentarer
Postat av: tobias sikström

Åh! det var jättekul att träffa dig också! :D

ja, absolut! Nästa gång får vi köra en weekend!

2011-03-01 @ 10:19:56
URL: http://modeskrapan.se/tobiassikstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0