Tillbaka i Svergie

Japp! Då var man på svensk mark igen efter tre veckor på Rhodos gator. Jag känner redan hur min redan påbörjade förkylning förvärras, hostar, snorar och fryser. Jag och Sandra sitter på arlanda (där vi suttit sen 00.55 btw) och väntar på att få ta planet till Sturan och sen bara hem och kasta mig kring halsen på boys! Mor och framförallt far, som fyllde 54 år igår, ska få sina presenter och sen ska jag lägga mig under mitt duntäcke och stanna där i några timmar tror jag.

Det var lite tårfyllt farväl av Jason på flygplatsen, döjobbigt att lämna honom. Tack och lov för internet though, eller hur? It's goooood.

Ni ska få se de sista bilderna någon dag, men just nu är jag alldeles för trött för att orka lägga in dem. De kommer när de kommer. Vi hörs när jag är tillbaka i älskade Malmö (ni förstår inte hur fin skånskan blir när man bara hört snobbig stockholmska i tre veckor). POSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0