Lördag, planering

Då var första helvetes veckan snart över och nästa kommer mot mig i full fart.

Men idag är det lördag och jag ska faktiskt ta det lite lugnt och ha roligt, i alla fall ikväll. Jag ska visa er min väldigt fint planerade dag:
1. Skriva på mitt religionsarbete.
2. Övningsköra med far.
3. Duscha och göra mig i ordning inför kvällens festligheter.
4. Hjälpa till med maten och äta hemma.
5. Party hos Pepp-Adam all night long.

Det var ett helt år sedan vi festade med Pepp-Adam, så jag känner mig riktigt pepp inför aftonen! Jag ska ta på mig en snygg partyoutfit och försöka ta lite bilder faktiskt, så ni får se senare hur kvällen blev.
Nu ska jag övningsköra med far.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0