Torsdag

Jag får väl skriva ett inlägg för en gångs skull.
Jag har precis kommit hem från jobb, tagit mig en dusch och tagit på mig pjamas trots att klockan bara är 18.45. Så ser mitt liv ut just nu, skoj. Imorgon är det fredag och sen några lediga dagar. Fast, den här veckan har inte varit så lång eftersom jag låg hemma i maginfluensa måndag och tisdag. Jag skulle gärna hänga på stranden och chilla hela dagarna och njuta av den varma sommaren, men jag tjänar in pengar istället. Ack. Nästa vecka har jag jobbat där i en månad och då är det bara en månad kvar. Jag blir ledig lagom till Malmöfestivalen och då jääävlar! för det kommer så sjukt bra band också, my god. Okej, hela det här inlägget är totalt osammanhängade och tråkigt... Men livet är inte lätt.
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0