Nyår

Jag uppdaterar lite segt kanske, men jag berättar om mitt nyår kort nu i alla fall - genom bilder som jag tagit med min mobil, därför den inte allt för bra kvaliten.


Partyglaset, vi började hemma hos Tripp.


Tripp själv.


Hanna med Partyglas


Ed och Natalie


Jag åkte till Gustav och firade tolvslaget med Calle, Josefin, champange och tomtebloss!


Jag möte Filip på gustav och han hängde med tillbaka till Tripp, vi var inte då så värst länge innan vi hade följe till KB, Filip drog själv in på KB och Simon kom och mötte mig och sen gick vi hem till honom. Jag däckade vid halvsju och sov till klockan fyra. Great.
God fortsättning till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0