Hyllad @ Babel

Efter jobb idag åkte jag med Josefin, Simon och Karolina till Babel för att se deras nya show, Hyllad. Denna gång, första gång för övrigt, så hyllades Nour El-Refai med sina önskesaker, det vill säga mat, låtar, artister, drycker, filmscen med mera, och det var enligt mig fruktansvärt roligt och underhållande. Jag gillade det skarpt helt enkelt! Det är sådan komik som är rolig komik, jag skrattade extra mycket åt Jesper Rönndahl eftersom hans humor är väldigt lik min humor och eftersom jag är ett fan av radioprogramet Pang Prego, där Jesper medverkade förut, så blev det självklart lite extra roligt just när han stod på scenen och skulle prata om whisky. Men som sagt, en underbar show och afton - såhär bode varje torsdagskväll vara.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0