Förändring, JATACK!

Jag har kommit fram till att jag är trött på allt gammalt. Jag är trött på mina kläder, jag är trött på mitt hår - jag är trött på mitt eget utseende helt enkelt. Därför har jag bestämt mig att inom snar framtid så ska jag göra något med mitt hår, jag ska absolut klippa det, möjligen färga det i en mörkare nyans eller kanske lägga ljusa slingor i det och så ska jag köpa en ny plattång eftersom Matilda tog med vår (eller egentligen hennes) plattång tillbaka till italien. Men nu, upp till er mina kära läsare... Jag gillade att ha ganska mörkt hår, som jag hade för ett år sedan. Jag gillade också mitt blonda hår, som ni flesta nog redan vet hade jag det i ganska många år. Så, mörkt eller ljusa slingor?

Ni ska få lite bilder så ni vet hur jag såg ut i det;

Mörkt


Ljust

(med ljust menar jag inte att det ska bli platinablont som jag hade förut, utan bara mot en blondare nyans)

Så, vad tycker ni att jag ska göra med mitt tråkiga hår nu då?!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

åååh, ljusare. Så fint

2010-02-10 @ 10:40:33
URL: http://annexia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0