Måndag igen

Det har varit dålig uppdatering här på sista tiden, jag vet. Men jag har en lysande ursäkt till det! Och den lyder: Jag har så frukstansvärt mycket i skolan just nu, därför gör jag aldrig något speciellt som jag tycker är värt att uppdatera här på bloggen. Men, i helgen gjorde jag och Hanna faktiskt en liten resa till norra skåne det vill säga till Klippan och Helsingborg eftersom vår vän, Mattias aka Matti, hade fyllt 21 årar samma vecka och vi kom dit för att fira honom. Dock blev vi lite besvikna eftersom vi förväntade oss en galen kväll på något nice dansställe, men istället satt vi på en pub på helsingborgs central... Vi gjorde det bästa av det i alla fall! Det blev i vilket fall som helst en ganska händelsefull afton som jag inte riktigt orkar förklara just här, just nu.



I lördags låg vi hemma hos Matti ända tills klockan slog tre och sen en lång tågresa tillbaka till Malmö. Resten av lördagen tillbringades med Gurkan och melodifestivalen.
Nu är en ny vecka här och det är bara att ta i med nya handtag och nästa vecka är det lov, ett lov som kommer att gå åt att plugga plugga plugga inför helvetesveckorna 9 och 10.

Puss och kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0