Tisdag, dagens outfit och dagens tips!

Dagens outfit:

Kavaj - H&M
Tröja - Gina Tricot
Jeans - Weekday
Skor - Monki


Dagens tips: En sak som jag hatar är när man satt upp håret i en knut när det var blött och sen tar man inte ner det förrän dagen efter och det har blivit så himla stort och lockigt. Jag brukar gilla lockarna, men tycka att det blir för mycket. Men idag kom jag på hur man faktiskt kunde göra det där ruffset snyggt! Gör en inbakadfläta i luggen och ut en bit i det långa håret och fäst med en klämma på baksidan, fläta en vanlig fläta bakåt och fäst med en klämma. Sen är det klart, blir en lite hippieaktig frisyr, men jag gillar't!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0