Söndag, min helg

Kortfattat om min helg:

Fredagkväll - Det verkade inte som om någon var pepp på att hitta på något, så jag bestämde mig för att stanna hemma. Självklart blev folk mer pepp framåt kvällen, men då var det redan försent. Men det var ganska lugnt eftersom jag somnade tidigt.

Lördag - Jag städade nästan hela dagen, mitt rum blev väääldigt fint vill jag påpeka. Mor sa att hon inte sett det så välstädat sen vi gjorde vid det för tre år sedan. På kvällen åkte vi hem till farmor och farfar, eftersom min farfar fyllde 77 år. Och bestämt i sista minuten kom Kristoffer till skåne och vi åkte hem till mig och tittade på Mad men och låg och pratade en stund innan vi somnade.

Söndag - Josefin kom hit i förmiddags och vi jobbade med vårt projektarbete. När Josefin åkt hem la jag och Kristoffer oss i soffan och tittade på changeling. En timme efter det skulle Kristoffer hem.
Nu har han åkt och jag känner mig som en sån jobbig nykär sak som saknar honom fast vi bara har varit borta från varandra i någon timme. Tss, töntigt jag vet.

Men, nu ska ni få njuta av en bild på honom, mest för att jag tycker han är snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0