en titt tillbaka

Idag var en dag då jag fick för mig att läsa igenom hela min blogg som jag skrivit i till och från sen maj 2oo8 och just då i maj 2oo8 var där bilder och texter om en tjej som var sexton år, blond, superkär och aningen naiv. Nu har den gått ungefär ett och ett halvt år sedan dess och den där blonda, superkära sexton åriga tjejen är ett minne blott. Helt ärligt, jag känner knappt igen mig själv och om det är bra eller dåligt är en fråga som ingen har svaret på. Jag ser inte alls ut nu som då, jag känner mig inte nu som då. Gud, jag var så himla förälskad men kanske lärde ett krossat hjärta mig en läxa om att livet inte handlar om att hänga vid samma ställe jämt, att våga vara ensam och att vänner faktiskt är viktigare än den där killen som man är så kär i.

Idag tar jag nog rollen som funderarN.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0