Maskerad i hultsfred

förfest:

Jag som Coco Chanel hjälper Mattias med hans Luke Skywalker-outfit

Filip som endast på förfesten var denna sexiiicat med kungastav!

Sandra som schoolgirl.

Fest:

kungen krönte sin drottning

Luke Skywalker

Coco Chanel

Schoolgirl/drottning och kung

Två schoolgirls och kung!

Under kvällen bytes outfits, i alla fall för Mattias och Filip.

Filip bytte stil, men snyggt ändå.

 

Jag hade roligt även om det var lite drygt, men jag blev besviken på att ingen fattade vem jag var och när jag berättade för dem att jag var Coco Chanel så visste ingen vem det var. En stor besvikelse på oallmänbildningen i hultsfred alltså!!

 

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Mattias

En grymt trevlig kväll. Finns ingen bättre att festa med än er tre. Jag gillade din outfit iallafall :)



Nu ska jag fortsätta se tjenare kungen med er, fast jag egentligen inte har lust. Gör det för er skull :)

2009-10-17 @ 19:18:42
Postat av: tobiassss

haha, jag vill också gå på maskerad! :(

pusss

2009-10-18 @ 23:24:06
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: Maya svarar

Mattias, du är en nörd. :)



Tobias, du får gå på maskerad?! Det är ju snart halloween. :D

2009-10-19 @ 07:58:17
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0