Dag 5

Torsdag (1 dag tills mor och far kommer hem):
Ja, då var sista dagen här, sista dagen med ansvar och ensamhet. Det känns skönt!
Klockan är 15.10 och jag har mockat en box, men har två kvar - pausade för att Catha kom och skulle mocka till Sunny och hennes box går snabbare än de boxar jag ska mocka - och jag känner inte alls för det. Man blir skitig, får manshänder och jag undrar om jag någonsin kommer sluta lukta häst! Aaah, om jag inte går ut och gör klart det nu så kommer det bli mörkt innan jag tar in hästarna och då blir de vilda... Det är inte kul alls. Jag ska nu ge mig själv en mental knuff i ryggen så jag kommer ut!
Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha du är så duktigt, mentalt åtminstone ^^

2009-10-29 @ 16:53:41
Postat av: Maya svarar

Jag var duktigt, för jag gick ut och gjorde klart allting och hann ta in hästarna OCH blanda mat innan det blev mörkt.

2009-10-29 @ 16:59:51
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0