Beslutångest och partyparty

Mjau, just nu sitter jag och Sandra och kuckilurar.
Jag har beslutångest över min outfit inför kvällen... Ska jag ha:
1) Mina beiga chinos med ett flätat brunt skärp, ett svart lössittande linne, en svart hood och converse
2) Glansiga, svarta leggings med en vit tunika och mina nya, svarta, högklackade vinterskor
Tufft beslut, I knoooow!

Anyways, kvällens planer är lite luddiga eftersom folk har svårt att bestämma sig... Men jag kommer antagligen sticka hem till Adam och partaja där, eftersom jag verkligen, VERKLIGEN inte pallar någon jävla svedalafest med människor som inte tål mig och jag inte dem. Hm, hoppas på fest i Malmö.
Nu ska Sandra få se mina olika outfit och bestämma åt mig.

Puss och kram


Favoritfyllebild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0