konstigt och galet är två utmärkta ord för att förklara denna helg som gått förbi

Let's take it kortfattat

Fredag: Jag, Sandra, Hanna, Emilia och Jonna tog tåget till lund för att festa med Martin och hans vänner. I hans etta befann sig under kvällen trevliga, sliskiga, roliga, slampiga och korkade personer, vi ska inte vara otrevliga och säga vem som är vem... Anyways, vi tröttnade på det och drog vid halv två. Martin och Jonna stannade, Sandra och Hanna drog hem, jag, Emilia, Ludwig och Rasmus drog på efterfest där vi dansade och hade roligt innan vi drog hem till Ludwig för att sova klockan sex på morgonen.

Lördag: Jag vaknade klockan tio och hade lite panik eftersom jag inte hade någon mobil, för den hade jag glömt hemma hos Martin. Jag och Emilia gick upp och klädde på oss, sen satt vi och snacka en stund med Rasmus och Ludwig innan vi tog bussen till Martin, som inte ens var hemma för han hade kört Jonna till malmö, med min mobil. Vi åkte hem till Hanna där min mobil låg och väntade. Vid 14.23 tog vi alla tre bussen in till stan igen för att se New moon med Sandra och Tripp. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, för på ett sätt tyckte jag att den var bra (i alla fall bättre än ettan) eftersom den följde boken bra, men på ett annat sätt så tyckte jag den var kass för de valt helt fel scener och så. Jag tycker i alla fall böckerna är mycket bättre.

Söndag: Jag vaknade vid halv tolv och upptäckte att jag somnat med kläderna på och att jag faktiskt hade sovit i 14 timmar i streck. Jag såg på reprisen av idol och nu sitter jag här och ska övningsköra så fort far kommer hem igen. Och ikväll ska jag på 200-dagar till studenten på borgar med Josefin och Louise, är inte sådär superpepp... Men jag har redan betalt 100 kronor för det så, jag måste väl gå.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0