jahani.

Okej, det blev inget 200-dagar till studenten ikväll eftersom det blev inställt, men jag får tillbaka mina pengar i alla fall. Fast, jag är ändå på ganska dåligt humör idag, så det kanske är lika bra.

Torsdagens outfit;

Jacka från monki                                                 ´  Tröja från Zara
Halsduk från H&M                                                 Shorts, avklippta från far gamla jeans
Strumpbyxor från lindex                                      Strumpbyxor från Lindex
Skor från dinsko                                                      Overkneestrumpor från H&M
Väska från dior, det är mors gamla.                      Väska från dior, mors gamla.


Fredagens dags-outfit;

Tröja från Gina Tricot
Shorts, avklippta från fars gamla jeans
Strumpbyxor från H&M
Gråa overkneestrumpor från H&M

(de är ganska lika, jag vet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0