Jag tycker inte om att vara sjuk och ensam alls faktiskt...

Igår var det dags att ta vaccinet mot svininflensan, det gjorde inte ont alls eller så. Men eftersom jag redan var förkyld när jag tog det så har det blivit värre och jag har fått feber. Jag sov hos mormor efter jobb igår, så när hon märkte att jag inte mådde så bra så sa hon till mig att ringa och sjukanmäla mig och körde mig sedan hem. Nu sitter jag här och kallsvettas lite och funderar på att lägga mig och kolla igenom alla avsnitt av true blood, säsong 2 -  eller i alla fall de som kommit ut på canal+ - med en kopp te.

Helgen ska jag tillbringa hemma eftersom jag inte orkar festa alls nu, känner inte för det över huvudtaget - överskattat. Fröken Negativ här!
Men Matilda ska i alla fall ringa ikväll, jag saknar henne som fan nu... Jag har ju så mycket som jag vill berätta för henne, men jag kan inte ringa henne varje gång det händer något som jag vill berätta, det hade faktiskt blivit väääldigt dyrt! Innan hade jag i alla fall två andra alternativ, antingen ringa Mattias eller Sandra, men nu återstår bara ett (vilket jag använder flitigt och så ofta jag kan) och det är Sandra eftersom hon befinner sig åtminstonde i Sverige... Mattias åkte till Australien i onsdags och jag förstår inte att jag saknar honom så mycket redan, jag trodde det skulle vara bra att vi var ifrån varandra ett tag så vi slutar bråka, men nu vill jag bara att han ska komma hem igen, dumt faktiskt. Men jag har ingen sådär nära vän i närheten alls just nu, det är faktiskt ganska jobbigt. Men om en månad kommer både Sandra och Mattias hem, så jag får väl klara mig.

Nej, true blood väntar!
Puss och kram


Jag och Matilda, sommaren 2oo8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0