Torsdag

Denna dag kom Gurkan hem till mig för första gången för att se hur jag egentligen bor (deep on the country) och för att se lilla Ella som vi döpt fölet till (eller egentligen heter hon jämnlikhet på franska, men jag kommer aldrig ihåg vad det är... men vi kallar henne kort och gott för Ella). Han upptäckte att han är rädd för hästar och att vi har coola höns innan vi gick in för att titta på en film. När filmen var klart klädde jag mig lite snyggare och vi åkte in till malmö, hem till Alex där kvällen skulle tillbringas.
Kvällen blev ett trevligt party med sina sämre stunder, ack ack.

jag orkar inte skriva mer, hejdå!

Vi är dock så snygga, jag och han där.
Maya & Mattias aka M&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0