Onsdag

regn, moln, bajsregn, bajsmoln.
moget hörru, moget!

Jag hade bara en timmes lektion idag i foto och för en gångs skull tänkte jag vara duktig och cykla för att komma till skolan, men när jag vaknade imorse och tittade ut genom fönstret kände jag att jag hellre stannade hemma och pluggade. Jag känner att solen mer än gääärna får komma tillbaka, jävla regn. Ack, ska göra klart mitt svenskarbete och välja bilder som jag vill lämna in till fotoläraren och sen är det nationella i engelska B (reading and listening) på fredag och i matte B på tisdag, nervös? JA! damn... Min helg kommer nog bli att vara hemma och plugga matte, roligt!
Möjligtvis blir det filmkväll med massa godis på fredag eller lördag med min kära partypingla, Gurkan, eller jag hoppas på det i alla fall, för jag är för jävla skoltrött just nu...
Håll ut Maya! Det är ju endast tjugoen dagar till det är dags att dra till siesta och ha förjävla roligt!
Camp Guldtrosa ftw!

hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Jönsan

Heja Maya!

Kommer ihåg att 2an var förjävlig. Men det blir bättre, snart slut på denna terminen också!

2009-05-06 @ 11:09:43
URL: http://emptypages.blogg.se/
Postat av: Maya svarar

Ja, snart är det minsann över och det ska bli så jävla skönt! XD

2009-05-06 @ 16:30:03
URL: http://sjoman.blogg.se/
Postat av: Jönsan

Hihi :D

2009-05-11 @ 19:42:09
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0