min stora kärlek, SKOR!

jag bestämde mig för att ta lite bilder på mina älskade skor, fast här bara några...
jag upptäckte nämligen att min syster hade tagit med sig fyra par till Paris och jag fotograferade även några av hennes skor, snyggt!

skor från H&M, 300 kronor. Jag fick dem av Robin när vi firade ett år. Ack, de är ju så fina - fast väldigt obekväma, rekomenderar inte att gå ut och dansa en hel natt med dem. (done that!)fina ballerina, köpta på i en affär vid davidshall som jag glömt namnet på, endast 50 kronor, ett riktigt fynd!ett par söta pumps som jag köpte på ellos för 199 kronor. De är perfekta eftersom de passar till allt, till fest som till vardags.ett par av mina converse, jag har även vita (som är mina favoriter), rosa, rosa och skottrutiga. kostar väl mellan 600-800 kronor, men håller i evigheter!snygga och sommriga, köpta på din sko för 99 kronor - ännu ett fynd!här kommer ett par av min systers skor, fast som jag använder ganska ofta. Gladiatorskor från bianco, tror de kostade 800 kronor.skor som köptes inför nians bal, funkar fortfarande. De köptes på håkanssons för 400 kronor. (tror jag) De här är mitt senaste inköp från Monki, 400 kronor. De här och ett par liknade utan kilklack som Gurkan köpte till mig (som var ett av paren som min syster tagit med till Paris) är mina favoriter bland de högklackade.ett par gula lackskor, köpta av min syster i danmark, jag vet varken var eller för hur mycket dock.ett par enkla ballerinaskor från canada, vet ej vad de kostade.Rosa lackskor från bianco, 800 kronor.ett par vita, enkla tygskor från din skor, 199 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0