Min fredag!

Jag åkte till skolan för att ha en svensklektion, där vi diskuterade lite och sånt. 11.30 var det slut för dagen och jag tog bussen hem till Gurkan, vi gick ut med Troja och åkte sedan till entré eftersom jag inte hade varit där förut - det var väääldigt stor och fint måste jag säga! Vi tog en fika på waynes coffee då Bonnie kom och satte sig med oss. Iste och kladdkaka är förstås favoriten på fika, eller vad säger du Gurkan? Hööö...
Vi tog en runda i det enorma köpcentrumet innan vi begav oss hem till Gurkan igen. vi körde för att köpa lite gott till filmkvällen vi hade framför oss. Alex ringde när vi kommit hem till Gurkan igen och var arg, då tvingade vi förstås honom att tillbringa kvällen med oss coolingar och eftersom han var ensam hemma åkte vi hem till honom för att se yesman. Färgen ville inte fungera så vi såg den i svart/vitt, snyggt! Den var faktiskt ganska bra måste jag säga. Resten av kvällen lyssnade vi på musik och de gjorde allt för att jag skulle bli rädd och det lyckades kan jag ju säga, jag blev asrädd! Svin. (men jag gillar er ändå) När klockan var runt 00.00 körde Gurkan mig hem till mormor och jag tvättade av sminket, borstade tänderna och tog på mig pjamas och gick och la mig.
Trevlans dag i have to say!
POSS :*

snygga killar, indeed!
Gurkan och Alex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0