Lördag

Jag åkte till svedala igår i alla fall för att träffa Sandra. Vi köpte godis för 46 kronor och satte oss i deras trädgård med ljus och musik och pratade, riktigt härligt faktiskt. Det är så himla skönt när Sandra är i Skåne för hon är den ända som jag känner så pass bra och har känt så pass länge att jag kan berätta allt, verkligen allt för. Vi gick in efter en timme eller något för att titta på film, men som vanligt så somnade vi båda två direkt.
Idag gick vi upp runt halv elva för att göra oss iordning för att åka till stan, vi tog mopeden för att vi inte orkade betala för bussen, snåla som vi är. Men det känns alltid som 06 när vi kör moped in till Malmö och det gillar vi!
Jag hade mina fin fina skor på mig och fick som väntat ont i fötterna, men det är fint i alla fall och så köpte jag en ny bikini som jag inte är hundra på om jag ska behålla, mest för att jag är planka. (obs, inget fel med att ha små bröst!)
Sandra skulle köpa nytt löshår och jag väntade utanför med mopeden och då kommer det en ful snubbe fram till mig och frågade vad klockan var - lat som jag är orkade jag inte ta upp mobilen - så jag sa att jag inte visste, då gick han vidare men vände efter ett par steg och frågade om jag var singel, jag svarade kanske lite för snabbt att jag inte var det. Gud vet vad som hade hänt om jag talat om sanningen liksom, läskigt. "Vad är klockan? Är du singel?" är by the way världens sämsta raggningsreplik. Jag dör lite grann.
Jag och Sandra åkte sedan hem och jag tog min cykel och cyklade hem till mig.
TREVLIG DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0