sov lilla klumpeduns

det bultar, det känns och det smärtar.
mitt huvud har fått sig ett ordentligt slag, därav också en ordentlig bula.

I måndags fyllde Emilia 20 år och igår var det dags att fira det med ett sprakande kalas. Med rätt musik och rätt människor så funkar det utmärkt och det var precis vad det var, u t m ä r k t ! Jag kom dit med humöret på topp och började snutta på min päroncider, efter lite tid kom mer och mer folk och partajet var igång. Mycket sång, dans och skratt. Även för mycket alkohol för vissa, men det fick de ju sota för idag (pilutta dem). Min alldeles egna partypingla, Gurkan och jag var framförallt på topp, men ack... Det kan bli för mycket för även oss, för när vi skulle göra någon snurrade kram och jag gick baklänges såg inte Gurkan upp för en stenvägg som var lagom för mig att dunsa in i... med huvudet. Pang och mitt huvud slog hårt i den där attans stenväggskanten, Gurkan stannade förstås genast upp för att han hade, som han uttryckte det, hört att det smällde - men jag reagerade knappt, fick någon sorts chock och bara stannade upp och kände inte någonting. Idag har dock huvudvärken bara trängt sig på mer och mer och nu vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen... Det var en bra kväll igår om man bortser från att Gurkan och jag nog är de klumpigaste som finns på denna jord.

Tack och hej!

Sandra och jag  Bonnie, Gurkan och jag  det är sånt här man ägnar sig åt en dag som den här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0