Tandställning

Aaaah, jag är ful!
Min tandställning kom på idag mellan 12.40 - 13.20, den spänner, ger mig huvudvärk och ger mig sår på insidan av läppen. YES, precis vad jag önskade mig... eller kanske inte. Nu ska jag stå ut med den här stålgrejen i munnen i två jävla år - Hej singellivet två år framöver! Okej, kanske överdriver jag en aning... Men va fan, det är inte särskilt vackert precis. Det är nog bäst att jag tänker framåt och på hur fina tänder jag kommer få i framtiden, om två år kommer jag ha shit snygga, raka tänder utan någon glugg!

Jag har kommit på fördelar och nackdelar medan jag har legat och beklagat mig denna eftermiddag.
Fördelar:
- Jag kommer förmodligen sluta bita på mina naglar, för om jag gör det förstör jag tandställningen.
- Mitt sockerberoende kommer nog försvinna eftersom jag inte får äta typ de godis som jag gillar mest.
- Jag kommer som sagt få superfina tänder.
Nackdelar:
- Jag är ful med tandställing.
- Jag kan inte äta vad jag vill.
- Jag kommer ha tandställning på min student.

Ack, nu ska jag sluta klaga och stå ut med det här.
hejs!
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer nog gå bra ;) :D

2009-03-31 @ 07:14:59
URL: http://sandraaulin.blogg.se/
Postat av: Maya

DU ANAR INTE HUR FUCKING ONT DET GÖR?!

alltså tänk dig som att alla dina tänder på är lösa eller tänk att du har ilning i en tand... fast du har det i alla och det känns 100057421 gånger värre! :O

JAG DÖÖÖÖÖR!

2009-03-31 @ 20:28:40
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0