Skynda fynda!


En heldag på stan

+ Brun/vit-randig tröja från Gina Tricot, 149 kronor
+Latextajts från Zara, 129 kronor
+ Vita hörlurar från Tiger, 30 kronor
+ Gult nagellack från Tiger, 20 kronor
+ Limegröna kinaskor från Tiger, 40 kronor
+ Grått linne från H&M, 68 kronor

Sandra var personen jag spenderade min natt hos, dock fick jag mig bara fyra timmars sömn för att hennes väääldigt äckliga papegoja började skrika klockan fem på morgonen och sen kunde jag inte sova för att jag var rädd att den skulle komma och peta mig i håret eller något, den gjorde allt för att irritera mig och jag vågade aldrig somna om. När klockan var sju bestämde vi oss för att göra oss iordning för att åka in till stan innan Sandra skulle jobba, vi tog halv tio bussen in till Malmö och tog varsin powernap. Väl inne i stan började vi vår shoppingtur på Hansa för att sedan fortsätta ner mot Zara och efter det gågatan upp mot trianglen. Tiden gick väldigt snabbt och sen var det dags för mig att möta upp Henny och dags för Sandra att sticka och jobba. Jag och Henny tog en fika och sedan våran vanliga kolla-på-skor-runda eftersom vi båda är helt besatta av skor, sedan köpte vi som vanligt varsin slushice och satte oss vid kanalen. Klockan blev halv fem och det var tid att ta bussen till min mors jobb och sedan åka med henne hem.
Kort förklaring över min dag, puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0