Impulsresa? Jatack!

Det är helt sjukt, men jag är riktigt, riktigt sugen på att göra en impuls resa.
Jag menar, tänk er att bara packa en väska och dra någonstans för att ha picknick eller för att festa eller vad som helst egentligen... AH, frestande? Jag vet, riiiiktigt jävla frestande.
Dock är det störigt att alla har jobb som de kan underhålla sig med, alla förutom jag - som vill impulsresa i svergie. Jag funderar starkt på att sticka till Karlskrona och festa med det trevliga folket som bodde i vårt camp på siesta.
   Vill ni följa med? Jatack! Ska ni genast skrika.

Vi känner väl för ännu en minnesvärd sommar? En sommar som sommaren 2006!
visst känner vi för ännu en minnesvärd sommar?
en sommar som sommaren tvåtusensex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0