Du är för dålig för att kasta sten!

Gud ja, jag vet! Jag har varit väldigt slarvig med att uppdatera min blogg på senare tid. Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte riktigt varför, jag har liksom haft tid och så... Men ja, jag har bara inte känt för det.
Det har hänt massor ju, det får visas med många bilder och korta förklaringar.

¤ Siesta var fett ös medvetslös!
     Vi träffade mycket trevligt folk, drack massor med öl, rökte massor med cigg och såg underbara konserter.
         Det var även lite tjafs, men vad annars när man bor tillsammans tre tjejer?

¤ Jag klarade matte B! 
         Det kändes så jävla bra när man kom tillaka från siesta och får höra att matten var avklarad, awesome!

¤ Systra min tog studenten!
         Jag är väldigt glad för hennes skull och längtar massvis till min stundent om ett år.

¤ Skolavslutning och en tur till Skanör.
         Mitt livs sista sommarlov är äntligen här och vi firade det med att åka till Filips stuga i Skanör där
         Mattias, Simon och Filip väntade på oss. Vi tog årets första dopp, spelade kubb och kortspel,
         drack öl samt groggar och regndansade. Mycket roligt faktiskt!

Det har förstås hänt så mycket mer saker, men det är väl så att kalla det - småsaker. Det känns som denna sommaren kommer bli sommar -06 all over again, peeerfekt!

Siesta
siesta! siesta!siesta!siesta!siesta!siesta!siesta!siesta!siesta!siesta!siesta!siesta!siesta!

Matildas student


Skanör


Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0