ännu en dag i mitt händelserika liv

visst, det är skönt med lov... men det skulle vara skönare om jag slapp drömma så jävla mycket hela tiden, jag måste verkligen sluta att hålla inne mina känslor och sluta låtsas som om allt är bra jämt. dock känns det ju bättre när jag gör det, men det slutar väl inte bra antar jag, vete fan... pallar inte riktigt tänka på det heller.

Ännu en morgon då jag vaknar upp hemma hos Adam, dock fick jag ligga kvar i sängen denna gång. I alla fall en stund längre än sist, sen ringde min kära mor och jag mötte upp henne, vi tog en fika och sen fick hon köra mig hem så jag kunde ta hand om mina små bebisar och hästarna. Dock rymde Fingo när jag vände ryggen till i två sekunder och jag sprang in för att hämta kopplet då min granne kom och knackade på min dörr och sa att de hade sett honom springa förbi och dags var det att leta, det tog en timme innan vi hittade honom... utanför dörren. Han hade sprungit sin runda och sen bestämt sig för att springa hem igen, ack jag blev inte glad och han fick gå och lägga sig i korgen och skämmas. Då bestämde jag mig att jag ville dränka mina sorger i kladdkaka, sagt och gjort, jag bakade en jätte mumsig kladdkaka som jag sedan bara orkade äta en liten bit av...
Nu har jag som vanligt ätit för "mycket" och jag sitter här och mår illa, men njuter dock av att den nya säsongen av Grey's Anatomy har börjat igen. Imorgon ska jag, Gurkan och Sandra på bio för att se mammut. Det ska ändå blir roligt känner jag faktiskt, jag känner för att tänka på annat än mina dumma drömmar nu.

Jaja, nu ska ni inte behöva läsa mer om mitt ointressanta liv. Hejsvej!

FingoQuito och FingoQuito

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fast jag menar, min dröm med blondinbella och citatet "sparka han mellan bena så lyder han" vill man inte bara undangå XD

2009-02-19 @ 14:41:59
Postat av: Maya

Svar; Haha, nej det förstås.

2009-02-19 @ 15:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0