fredagen den trettonde

Sista dagen på sista teaterperioden i tvåan, känns bra faktiskt.
Jag fick dock bara VG i betyg i sceniskgestaltning B, men jag får väl nöja mig med det helt enkelt.

Imorse vaknade jag upp hemma hos Adam, kände att denna dag kanske inte va menad för mig och ville helst stanna i sängen hela dagen utan att göra något annat än att sova - fast så kan man ju inte heller ha det, så jag var tvungen att ta tag i mitt liv och stiga upp från sängen... fast det dock sådär en halvtimme innan jag kom till skott, men bättre något än inget. Jag drog mig väldigt seg till skolan och jag kom väl sådär tio minuter försent, men ack vi skulle ju bara städa så mig spelade det ingen större roll, jag fick reda på mitt betyg och sedan bestämde jag att jag inte ville stanna i skolan längre. Jag ringde min käre farfar som körde mig hem och jag tog en runda med hundarna i det fina vädret. Våfflor bestämde jag mig för att laga och det kanske inte blev så värst lyckat på grund av att mor min hade slängt vårt våffelkärn, men det gick att äta och nu står min mage ut som om jag vore gravid. En tupplur känner jag skulle sitta fint innan kvällens festligheter då vi ska ut och dansa på KB.
Nu har jag förklarat min väldigt muntra och intressanta dag för er, be happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0