Alla hjärtans dag!


Igår blev inte så lyckat som önskat, men livet går vidare.

Jag och Johanna sov hemma hos Bonnie och självaste Bonnie kom denna morgon upp med en gullig lapp, tända ljus och choklad till oss. Vi orkade oss upp ur sängen och åt lite frukost, sen gick jag och Bonnie hem till hennes bror för att sitta barnvakt åt två små söta flickor. Barnes mormor kom ganska snart, men vi stannde kvar och pratade med henne en stund ändå. Vi mötte upp Johanna igen och gick till svedalas stolthet, ica karlsson (skämtosido), för att köpa chips men det slutade med att vi även köpte tårta och grädde. Hemma hos Bonnie igen satte vi på lite 50tals samt 60tals musik och åt tårta med grädde och drack jordgubbsaft, för att sedan börja rocka som riktiga stjärnor gör. Det måste jag dock säga att det är det minsann inte många som kan rocka som stjärnor, men ack måste jag och säga att det är nog det vi är bäst på.
 Det har varit en härlig, lat och tjock dag, precis så det ska vara och jag kan inte vara nöjdare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0