Världens bästa mor

Blir man inte bara sådär underbart glad när man kommer hem och ens mor ringer och säger åt en att kolla i H&M påsen som ligger på bordet, i påsen ligger ett par shitsnygga paljettshort och hon säger enkelt; 'Dem köpte jag till dig idag, jag hoppas du gillar dem'? För precis så var det för mig idag! Jag har kollat på dem här shortsen tusen gånger, men aldrig köpt dem, så köper mor dem till mig utan att jag ens berättat för henne om dem. Jag blir så himla glad! Nu vet jag vad min outfit på vår premiärfest kommer vara, snyggtsnyggtsnyggt!
Nu ska jag och far åka och handla pizza och godis för att sedan fördriva fredagkvällen framför tv'n med boys.
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Mor kòper alltid fel saker till mig, och ràtt till dig. Sà har det alltid varit.

2009-12-04 @ 18:27:35
URL: http://maroseng.blogg.se/
Postat av: kryckaan

Hahah tack maya! alltid lika roligt att höra :D

2009-12-04 @ 18:54:44
URL: http://kryckaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0