Nyårsoutfit

De här kläderna tänkte jag ha på mig på nyår.

Tröja med urringad rygg från Gina Tricot
Ballongkjol från H&M
Glansiga leggins från Zara

Men problemet är att jag inte vet vilka skor jag ska ha, antingen de lila som ni ser på första bilden - problemet med dem är att de är en annan lila nyans om man jämför med kjolen - eller så de svarta gladiatorskorna med kilklack - som är mycket bekvämare, men kanske för tråkiga...
Gud, vad jag inte peppar nyår. Jag vet ju inte ens vad jag ska göra ännu, jävla bajs.

Kommentarer
Postat av: tripp

du ska vara hos mig!

2009-12-29 @ 14:35:17
Postat av: Maya svarar

Jo, om mina andra vänner ska till dig också. :)

2009-12-29 @ 16:08:21
URL: http://sjoman.blogg.se/
Postat av: Mattias

Schyggt!

Dem lila är sjukt jäkla snygga. Jag tycker inte att det gör något att det är en annan nyans, men å andra sidan är det inte min grej att veta sånt.

2009-12-29 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0