Mitt 2oo9

Januari

Vi repade David och Lisa som fan.


Jag fyllde sjutton år och Sandra fyllde arton, vi firade med förfest hos Mattias aka Gurkan och sen en galen kväll på ice och efterfest hos vår nyfunna vän, PeppAdam.


Febuari

Vi hade premiär med David och Lisa. Jag hade mormors finaste 60tals klänningar.


Partypingla var det perfekta smeknamnet eftersom vi festade varje helg.


Jag skaffade mig raklugg.


Mars

Jag fick tandställning, stressade i skolan och festade.


April

Påsk och vädret blev finare och finare.


Valborg blev hyfsat lyckat och jag hade väldigt roligt!


Maj

Ella föddes.


Vi åkte till årets första festival, siesta!


Juni

Sista sommarlovet! jag och Gurkan  tog årets första dopp.

Juli

Jag och Matilda åkte upp till torpet och umgicks med Fredrik, Stina, Wilmer och Ludwig.


Jag och Karolina hade en fin drinkkväll vid bo01.


Jag, Hanna, Sandra, Filip och Gurkan åkte till tosselilla.


Och årets andra festival drog igång, Emmaboda var för jävla roligt!


Augusti

Jag åkte med Sandra och hennes föräldrar till danmark i en vecka, vi tillbringade mycket tid på stranden och festade med tyskar och fult klädda danskar som bjöd på drinkar och shots.


Malmöfestivalen var nice och det hände en del knasiga saker.
Jag började tredje året på gymnasiet.
Matilda åkte iväg till Italien.


September

Det fina vädret hängde länge kvar och jag mest njöt av livet.


Oktober

Jag, Filip och Gurkan körde upp till hultsfred för att umgås med Sandra. Vi gick på maskerad och jag var Coco Chanel, men ingen fattade eftersom folket i hultsfred är oallmänbildade.


Mor och far åkte för att hälsa på Matilda i Italien och jag fick ansvaret för gården och djuren. Jag anordnade en middag för mina närmaste vänner.


November

Jag och mor åkte upp till stockholm.


Vi började repa och fixa inför vår uppsättning av cheek to cheek.


December

Vi hade premiär på cheek to cheek!


Det blev en vit jul ändå.

Under hela året har mitt humör gott upp och ner, känslor har svämmat över.
hjärtesorg, glädje, stress, skratt, mardrömmar, drömmar, lycka, gråt och mycket annat!
Men ändå tycker jag att det har varit ett år att minnas, tack!

Kommentarer
Postat av: Caroline Josefin

Hej Fancy! Jag längtar tillbaka till Emmaboda som bjöd på massor med tårar och skratt men mest missförstånd, vi hade för jävla roligt! Jag tycker också din nyårsoutfit är najs! Kör på de sköna skorna...? Tycker jag. Det är ändå en utekväll som utspelar sig under många sköna timmar, MÅNGA! Puss på Maya!

2009-12-30 @ 12:36:45
Postat av: Maya svarar

Du är fin Josefin!

Vi ses imorgon!! :D

2009-12-31 @ 00:46:39
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0