Mellandagsrea!

Igår var jag först hos mina farföräldrar och åt en god middag och umgicks med min fars sida av släkten, sen körde mor och far mig till Emilia där partyt redan var i full gång, där befann sig gamla kamerater som jag inte träffat sen slutet av åttan - sjukt. När klockan var runt halv två, två började folk hångla och jag kände att jag ville hem, då fick jag skjuts vilket var skönt faktiskt. Jag låg och pratade med Gurkan i telefon till klockan blev halv tre, sen somnade jag boms.
Imorse vaknade jag av mig själv vid sju, så tre och en halvtimmes sömn - toppen. Men jag var fit for fight ändå, första dagen på mellandagsrean idag ju! Gurkan träffade mig och vi gick i stan och fyndade en massa tills vi var alldeles trötta. Alla klädfynd kommer från H&M mest för att de har bäst rea och för att det var jobbigt att gå in i andra trånga affärer, men 675 kronor för allt det här, det är helt okej om jag får säga det själv! 

Dagens fynd;


Skor från Bianco, 325 kronor (ord. pris 650;-)


Chinos från H&M, 100 kronor (ord. pris 399;-)



Tröja från H&M, 100 kronor (ord. pris 299;-)



Linne från H&M, 50 kronor (ord. pris 99;-)



Kjol från H&M, 50 kronor (ord. pris 149;-)


Kjol från H&M, 50 kronor (ord. pris 199;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0