Måndag i december

Jag har varit dålig med uppdaterandet, jag vet och jag är ledsen. Jag har inte varit på humör för att skriva blogg, vet inte varför faktiskt. Men men, så är det ibland. Snart är det jul i alla fall och idag fick jag mitt lönebesked, 200 kronor mer än vad jag trodde - mycket(!) trevligt. Idag har jag även varit inne i Malmö och tagit första sprutan av tre för att vaccineras mot livmoderhalscancer, känns tryggt att ta det ju. Sen åkte jag hem till mormor eftersom ingen kunde träffas och tog sedan en evighetsbusstur till jägersro där mor väntade på mig. Nu är jag hemma och upptäckte när jag kollade igenom bilder från förra året på min bilddagbok att mitt hår faktiskt har växt en del sen jag klippte av sådär mycket och längre hår gör mig alltid glad, hurra!

Slutet av oktober och mitten av november 2oo8;


Idag, den 21 december 2oo9;


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: tobie

ja du har ju fått jättelångt hår!

saknar dig med!

2009-12-23 @ 23:18:58
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: Maya svarar

Jo, det växer snabbt - vilket är tur, för jag hatar att ha kort hår. ^^



Vi borde ses snart.

2009-12-24 @ 00:35:01
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0