Gott nytt år!

Ja, då var även det här året slut...
Denna nyårsafton skall firas med middag och förfest hos Emilia, sen fest hos Tripp och tolvslaget med Josefin på Gustav Adolf torg och sen förmodligen tillbaka till Tripp igen. Min outfit är klar, nu funderar jag mest över hur jag ska ha mitt hår - men jag tänkte kolla i lite veckorevyn-tidiningar och se om där finns någon snygg frisyr som jag hade kunnat göra med mitt inte allt för lång hår. Det löser sig.
Klockan är 15.13 och nu ska jag äta frukost!

Gott nytt år mina kära läsare!

(tillslut valde jag de svarta, bekväma skorna)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Snygga och bekväma, du börjar inte bli ful ändå :)

2009-12-31 @ 15:25:00
Postat av: tobie

Gott nytt år!

2010-01-01 @ 20:32:24
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0