det var ett tag sedan...

minst sagt! Och jag är självklart mycket ledsen för detta mina trogna läsare som förmodligen bara är Mattias, men ack det är i alla fall en person.



Det har förstås hänt en del sen sist.
Jag har varit på Emmaboda med Josefin och Lousie, det var askalas!
Jag har varit i Danmark i en vecka med Sandra och hennes föräldrar, fruktansvärt kul faktiskt!
Jag har såklart varit på Malmöfestivalen, det har varit roligare, men ändå skoj.
Jag har börjat mitt sista år i skolan, jobbigt och kul på samma gång.
Jag har, precis som Sandra, blivit helt craaaazy. GILLAR'T!
(kortfattat och fint, visst?)

Ja-ja, vad är en bal på slottet?

Nej, vet ni?! Igår hängde vi på mölle for real, konstigt I KNOW! Det är ju ändå så 2006-2007, men jag tror jag kommer hålla mig borta därifrån ändå. Det var inte så roligt, det var kallt och det bästa på hela kvällen var nog när jag och Emilia bestämde oss för att gå till Mariedalsgrillen för att äta fyllemat.

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0