Söndag

Jag kom precis hem från jobb - där det denna förmiddag kom fyra barn som alla ville titta på film, vilket som var skönt för mig. Jag menar, hur jobbigt är det att titta på disneyfavoriter? - och nu har jag satt mig här för att äntligen göra klart mitt samhällsarbete som skulle varit inlämnat för två veckor sen, bra maya! Sen tänkte jag även förbereda mig en aning mer för det nationella provet i engelska B, writing som vi ska ha på tisdagmorgon - jag ska erkänna att jag är väldigt nervös, eftersom jag som dyslektiker har svårt med engelskan. 
    - Hm, jag ska ha med mig någon gott som jag kan äta när jag skriver provet i alla fall, jag får väl be far köpa hem något... 
På tal om mat, jag är hungrig och utan mat i magen så kan man inte koncentrera sig. Jag ska nog ta en av bullarna som min syster flitigt bakade imorse och sen sätta mig med samhällsarbetet. (jag brukar inte vara såhär dålig med att ta tag i saker, men när det gäller saker som samhällskunskap eller typ städa mitt rum så ligger min självdisciplin på noll)

Anyways, önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0