Onsdag

klockan är 15.32 och jag har ätit mig proppmätt på våfflor, väldigt gott!
Jag vet att jag inte har skrivit sen i lördags, men jag har varit på jätte dåligt humör och därav inte haft lust att skriva här. Men jag kan ju förklara kort vad jag har gjort nu sen jag skrev sist.
Lördagkväll blev ett fiasko och jag vill inte tänka på den.
söndag jobbade jag och vi hade även årets första grillning här hemma.
måndag var jag shittjurig hela dagen och min förkylning blir bara värre och värre, men på kvällen övningskörde jag för första gången med far och det gick faktiskt bra, både växla och backa (någorlunda i alla fall) och det fick mig på bättre hurmör.
tisdag var jag lite tjurig igen, men försökte vara lite munter så inte folk skulle bli trötta på mig... fick reda på lite bra saker som fick mig att bli något gladare och sen kom jag hem och pluggade större delen av eftermiddagen/tidigkväll, sen var det ugly betty + desperate housewives på tv - toppen.
idag har jag varit på mycket bättre humör däremot, hade bild på morgonen och sen teater-röst och rörelse, sen var det slut för dagen och far körde mig hem. Nu har jag pluggat och gjort våfflor och ska snart fortsätta plugga....

jao, nu vet ni!
hejs!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0