min dag

Förberedande nationella i svenska B idag, det gick ganska bra antar jag. Slutade 10.45 och fick åka hem till mormor där jag typ dog av hunger, kan ju inte tugga och hon hade inget mjukt hemma, sen åkte jag in till stan och träffade upp Henny som jag inte har träffat på flera månader. Vi hade roligt som alltid, vi går så bra ihop så jag förstår inte varför vi inte ses så ofta längre... Dåligt! Jag har köpt nya skor igen, fast de kostade bara 199 kronor och var ett par vanliga vita tygskor. Det behövs verkligen eftersom min syster alltid tar mina vita converse, ack ack.
Igår inhandlades även nya brills, riktigt hippiesnygga - mraow.
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Uhuu jag vill cokså ha :O avundsjuk yeppyepp. Nu ärre bara en vecka kvar :D

2009-04-02 @ 17:57:44
URL: http://sandraaulin.blogg.se/
Postat av: Maya

Men åååh, köp då pucko!

JAAAAA, AWESOME!

2009-04-02 @ 19:14:27
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0