Back in school

Ååååh, jag orkar fan inte det här!
Jag är tillbaka i skolan efter ett mycket skönt, men aningen för kort lov. Samhällkunskap är inte särskilt roligt precis - vi sitter och har eget arbete, men dock sitter jag och bloggar, bilddagbokar, snokar på facebook och lyssnar på Peter, Bjorn and John istället och jag måste säga att det är mycket roligare än att koncentera sig på vad jag egenligen borde göra.
Mmm, snart är det lunch också... Hoppas att det är något gott! Okej, jag svamlar aningen, ack ack ack.
 

hey, shut the fuck up boy,
you are starting to piss me off
take your hands off that girl
you have already had enough
 Peter, Bjorn and John - Lay it down 

Hejsvej!
(jag lägger in ett inlägg senare om gårdagen när jag var på stapel med Sandra)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Själv har man det jätte skönt i sin ledighet!

2009-04-14 @ 11:00:19
URL: http://sandraaulin.blogg.se/
Postat av: Maya svarar

fuck you!

2009-04-15 @ 12:28:13
URL: http://sjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0